​​ دوره سیسکو (CCNA)
نوشته شده توسط : علیرضا باقری فر

دوره آموزشی CCNA نقطه ی شروع و پایه ای برای سایر دوره‌های سیسکو شناخته می شود که با توجه به تغییرات و طراحی جدید سیسکو ، اکنون دوره ی CCNA در فرم جدیدی ارائه می گردد. این دوره به ‌عنوان دروازه‌ای برای ورود به دوره‌های سطح پیشرفته‌تر CCNP و CCIE خواهد بود.

در دوره ی جدید CCNA دانشجویان ، مباحثی مانند نصب و پیکربندی اولیه سوئیچ ها و روترهای سیسکو و کنترل کننده های وایرلس، مفاهیم اساسی شبکه های مجازی LAN و WAN و VPN ، مفاهیم شبکه های بی سیم ، انواع شبکه های بی سیم و نحوه استفاده از کنترلرهای بی سیم Wireless LAN Controllers (WLCs) ، مدیریت تجهیزات شبکه و شناسایی تهدیدات امنیت شبکه و اجرای مراحل لازم برای ایمن سازی تجهیزات شبکه (hardening) به همراه آشنایی مقدماتی برنامه نویسی تحت شبکه و … را فرا خواهند گرفت .

فراگیران با گذراندن این دوره به این مهارت دست پیدا خواهند کرد که علاوه بر توانایی نصب و پیاه سازی شبکه های سیسکویی توانایی لازم برای انجام امور مربوط به عیب‌یابی و برقراری امنیت شبکه های سیسکویی را نیز کسب نمایند و گذراندن این دوره ، فرصت‌های شغلی جدیدی را پیش‌ روی دانشجویان خواهد گذاشت.

دوره CCNA جدید شامل دو کتاب به نام CCNA 200-301 Official Cert Guide, Volume 1 و CCNA 200-301 Official Cert Guide, Volume 2 می باشد که دانشجویان پس از حضور در این دوره و قبولی در آزمون می توانند مدرک CCNA 200-301 (Cisco Certified Network Associate) را دریافت نمایند.

ادامه مطلب 





:: برچسب‌ها: سیسکو , دوره سیسکو , آموزش سیسکو , ccna , دورهccna , آموزشccna , سیسکو , دوره آموزش مجازی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: